Jag är så arg på Honom

Herregud! Min kusin, jag är så arg på han.

Jag och han hade messat i typ en timme och då skrev han så här.
Kusinen: Mirjan jag har dåliga nyheter till dig du älskar ju ison
Jag: Ja vad har hänt? Inget dåligt va?
kusinen: Han hamnade i sjukhuset

Då fick jag panik och ringde honom. Jag grät som fan och hyperventilerade, när han sa jag skojar bara. Jag ville bara se hur du reagerar.
Jag är så arg på honom. Näta gång  jag träfar honom ska jag typ…Jag vet inte slå han med en toffla eller jag vet inte mina Are Max. Jag är bara så arg, jag kan inte tänka klart.
Det är inte schysst att lura någon så där. 


Kommentarer

Kommentera så får du en kaka!

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi som ser, mhihihi :3)

Har du någon blogg/tumblr?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0