familjedag

Idag hade min familj hyrt en idrottshall/gympasal. Och när jag menar familj så menar jag släktingar också. Men det var jätte roligt vi spelade fotboll och basket. Och hade jätte trevligt.
Men när vi hade typ bara 3 till 5 minuter kavar av tiden kom det in killar. Och det skulle typ ha tränig, så de börja byta om där. När vi fortfarande var kvar. Det var jätte pinsamt.
Efter vi var klara åkte vi till kista och åt. Vi tåg upp en hel rad. (Ni vet på food court.)

De har bestämt att vi ska åka skidar en hel dag. Men det är bara en av oss som kan åka. Och när man säger det svarar dom ”Ni kan åka pulka.”

Nu ska jag hem till mormor.


Kommentarer

Kommentera så får du en kaka!

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi som ser, mhihihi :3)

Har du någon blogg/tumblr?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0