kort lov!!

Hej! Har inte haft WFI sen måndags. Jag vet att ni tänker att jag bloggade i måndags. Men jag gården det från mammas mobil. Jag hålade på att bli galen utan internet. Men nu har jag det. JAAAAA. :D


Har haft ett jätte bra kort lov. Jag såg Avengers igår med Mimmi, Cilla och Emma. Men jag satt inte med Mimmi och Cilla. För det hade bilvet problem med Reserveringen. Men det var okej för jag satt med Emma. Filmen var jätte bra. Är det bara jag som tyket att Hulken är jätte söt. När han inte tar sönder saker. Och Kaptain America är jätte snygg utan tröja.
The Avengers, Movie, Iron Man, Captain America, Thor, Hulk, Black Widow, Hawkeye, Nick Fury, Chris Evans, Samuel L. Jackson, Robert John Downey Jr, Chris Hemsworth, Mark Ruffalo, Scarlett Johansson, Jeremy Lee Renner, Celebrity


Kommentarer

Kommentera så får du en kaka!

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi som ser, mhihihi :3)

Har du någon blogg/tumblr?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0